روی لینک های زیر کلیک کنید و از سایت های بین نظیر دیدن کنید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه گرفتاری اش را به نامهربان شکوه کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
()
لینک دلخواه نویسنده

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
مطالب گذشته ، مجموعه اس ام اس های جدید ضدحال و سرکاری و زیبا که پیشنهاد می کنم ، اس ام اس, اس ام اس خنده دار, جوک, اس ام اس سرکاری ، anti dokhtar, sms anti girl, sms ba hal, sms halgiri, sms ضد حال ، funny sms, اس ام اس جوک, اس ام اس خنده دار, اس ام اس زیبا, اس ام ، funny sms, اس ام اس جوک, اس ام اس خنده دار, اس ام اس سر کاری, اس ، sms, اس ام اس, اس ام اس دلتنگی ، اس ام اس برای شب به خیر، اس ام اس برای عشق، اس ام اس جدید زیبا، ، اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::تولد ، funny sms, j sms, sms, sms bahal, sms ghashang, sms jadid, sms j ، funny sms, jok jadid, joke jadid, sms bahal, sms ghashang, sms k ، funny sms, sms, sms khande dar, sms ziba, اس ام اس, اس ام اس 89, ، اس ام اس, اس ام اس عاشقانه ، برای داشتن یک پوست سالم و شفاف ویتامین های پوست برای داشت ، جوک دوستانه -جوک جدید -اس ام اس جدید ، راههای مقابله با هکرها ، رژیم ، مجموعه اس ام اس های جالب و خنده دار و سرکاری جدید… و اس ام اس, ا ، مجموعه ای از زیباترین و جدید ترین اس ام اس های عاشقانه بهمن ماه ، هک کردن ، :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :114
کل بازدید :654159
تعداد کل یاداشته ها :
103/2/17
10:9 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
[]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
افزایش بازید وبلاگ[1] کسب درآمد آسان از اینترنت[1] ویندوز[16] داستان جالب و پند آموز[4] اینترنت[30] ویروسها و امنیت[18] مطالب بهداشتی[13] بیوگرافی هنرپیشه ها[5] آموزش عکاسی[14] مطالب متفرقه[26] آموزش آشپزی[10] اس ام اس های عاشقانه سری 1[10] اس ام اس های عاشقانه سری 2[11] اس ام اس های عاشقانه سری 3[11] اس ام اس های عاشقانه سری 4[12] اس ام اس های عاشقانه سری 5[11] اس ام اس های عاشقانه سری 6[11] اس ام اس های عاشقانه سری 7[10] اس ام اس های عاشقانه سری 8[10] اس ام اس های عاشقانه سری 9[13] اس ام اس های عاشقانه سری 10[11] اس ام اس های عاشقانه سری 11[11] اس ام اس های عاشقانه سری 13[14] اس ام اس های عاشقانه سری 14[14] اس ام اس های عاشقانه سری 15[16] اس ام اس های سرکاری سری 1[10] اس ام اس های سرکاری سری 2[10] اس ام اس های سرکاری سری 4[9] اس ام اس های سرکاری سری 5[6] اس ام اس های سرکاری سری 6[9] اس ام اس های سرکاری سری 7[16] اس ام اس های سرکاری سری 8[10] اس ام اس های سرکاری سری 9[17] اس ام اس های سرکاری سری 10[10] اس ام اس های سرکاری سری 11[10] اس ام اس های سرکاری سری 12[14] اس ام اس های سرکاری سری 13[12]
لوگوی دوستان
 

مهمترین و بزرگترین موتورجستجو ( که از طریق آن می توان ترافیک زیادی را بدست آورد ) گوگل می باشد. گوگل برای ارزیابی صفحات وب حداقل ۱۰۰ فاکتور در نظر میگیرد .

مقدمه ای بر بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجوگر امروزه تنها داشتن یک وب سایت اهمیت چندانی ندارد , بلکه این مهم و یا این سوال مطرح است :

▪ آیا وب سایت من اهداف و نیازهای مرا برطرف کرده , آیا این وب سایت تاثیری بر تجارت من داشته است و ... ؟ "

پس اگر هدف شما فقط داشتن یک وب سایت و یا داشتن یک نام در اینترنت می باشد , وقت خود را در خواندن این مقاله تلف نکنید ولی اگر هدف شما توسعه تجارت و یا معرفی توانمندی و محصولات خود به دنیا می باشد , مطمئنا شما مسیر درستی را انتخاب نموده اید؟

در نیل به این هدف راه سختی را در پیش خواهید داشت , چرا که رقبای شما در این مسیر فراوان خواهند بود. هدف شما کشاندن کاربران مورد نظرتان به وب سایت ( همان کاربران هدفمند ) و برآورده کردن نیاز آنها و در صورت موفقیت در این عمل , بدست آوردن مشتریان بالقوه جدید است .

برای به دام اندختن مشتریان راه های متفاوتی وجود دارد , بعضی از این روشها با صرف هزینه های بسیار و البته کوتاه مدت و بعضی دیگر با تکنیکهای خاصی به دور از هزینه های سرسام آور و البته مهمتر از آن ماندگار بودن بدست میآید.

در راه کار دوم هدف ما بدست اوردن کاربران از طریق موتورهای جستجوگر می باشد , چرا که طبق آمار ۸۰ درصد کاربران اینترنتی نیازهای خود را از طریق موتورهای جستجو برطرف می سازند. یعنی اگر سایتی بدون اصول بهینه سازی داشته باشید در واقع ۸۰ درصد مشتریان خود را از دست داده اید.

البته باید یاد آور شد این اصول باید به گونه ای پیاده سازی شود که شما بتوانید رقبای خود را در این مسیر پشت سر بگذارید و در نتایج جستجو , موتورهای جستجو رتبه بالایی را بدست آورید.

جهت به دست آوردن رتبه بالا در موتورجستجو ، باید بدانید که چگونه کاربرانتان از طریق موتورهای جستجو درجستجوی اطلاعات میباشند.

زمانی که بازدیدکنندگان و مشتریان شما از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو برای پیدا کردن محصولات و سرویس های Online استفاده میکنند، از مجموعه ای ازکلمات یا اصطلاحات استفاده می کنند , که عموماً کلمات کلیدی نامیده میشوند , در نتیجه شما بایستی بدنبال مشتریانتان درمورتورهای جستجو بگردید و بدانید یا بفهمید که آنها از چه کلمات کلیدی در رسیدن به هدفشان استفاده می کنند.

بطور یقین برای به دام انداختن مشتریان موتورهای جستجو , صفحات وب سایت شما باید شامل کلمات کلیدیی باشد , که کاربران از آنها در موتورهای جستجو استفاده می کنند .

به طورمثال اگرصفحه ای از وب سایتتان در مورد یک عبارت آموزش بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو و مشتقات آن میباشد , باید درسرتاسر متن (Content) و دیگر بخش های صفحه هم چون عنوان صفحه (Title) و یا متن لینکها (Anchor Text) از کلمات و اصطلاحاتی بهره ببرید که برای کاربران موتورهای جستجو آشنا تر می باشند (یعنی کلماتی که کاربران از آنها برای پیدا کردن اطلاعاتی در زمینه موتورهای جستجو استفاده می کنند , که این خود مستلزم تحقیق و تفحص می باشد).

● آنچه که آموزش بهینه سازی موتورجستجو را دربر میگیرد:

زمانی که مرورگر موتور جستجویی مانند googlebot صفحه وبی را تحلیل میکند ،آن صفحه را براساس فاکتورهای موتورهای جستجو بررسی می کند ، سپس فرمولی محاسبه میکند که چگونه صفحات آن وب سایت درآن موتورجستجو رتبه بندی شده اند.

مهمترین و بزرگترین موتورجستجو ( که از طریق آن می توان ترافیک زیادی را بدست آورد ) گوگل می باشد. گوگل برای ارزیابی صفحات وب حداقل ۱۰۰ فاکتور در نظر میگیرد هم چون : لینک های درون سایتی ، ظاهرمتن ، عنوان صفحه ، سرتیترهاو لینک های خارج شده از سایت ، متن لینکها و ... .

● بهینه سازی موتورجستجو در رسیدن به اهداف تجاری:

بیایید ازاول شروع کنیم. شما ایده بزرگی برای یک تجارت دارید . شما بازار را جستجوکرده اید و به یک برنامه مطلوب و طرح تجاری رسیده اید. حال برای موفق شدن در تجارتتان به چه چیزی یا چیزهایی نیاز دارید؟

۱) اولین گام این است که بپذیریم شرکتتان نیاز به وب سایتی دارد.

۲) مرحله دوم ( جدا از نحوه طراحی وب سایت ) به دام اندختن کاربران اینترنتی می باشد که خود مستلزم این است , نام وب سایت در نتایج ابتدایی درموتورهای جستجو قرار گیرد.

یکی ازاولین مواردی که در نیل به این هدف شما مجبورید انجام دهید , انتخاب کردن یک نام دامنه (Domain ) و یک نام تجاری برای وب سایتتان است. حتی اگرشما نام تجاری ونام حوزه تان مورد نظرتان را داشته باشید ، ما به شما پیشنهاد میکنیم , که ازآنجائیکه بعضی ازمفاهیم خیلی مهم و تکنیکهای بهینه سازی موتورجستجو که ما معرفی میکنیم وجود دارد اولین بخش را حذف نکنید.

● پس می توان بهینه سازی وب سایت را در مراحل زیر خلاصه کرد :

۱) انتخاب نام حوزه (Domain ) و شرکت

شما ممکن است فکر کنید نام شرکت من چه ارتباطی با بهینه سازی موتورجستجو می تواند داشته باشد ؟اگرشما نام صحیح شرکت و حوزه را درابتدا انتخاب کنید , می توان گفت گام بلندی در کل مرحله بهینه سازی برداشته اید و کار را خیلی آسانتر میکند.

۲) بهینه سازی وب سایت:

در این مرحله ا زآموزش بهینه سازی , بیشتر بهینه سازی درون سایتی را مد نظر قرار داده و درمورد چگونه بهینه شدن وب سایتتان برای رتبه بندی بهتر در موتورجستجو , بخصوص رتبه بندی گوگل بحث می کنیم .

۳) بهینه سازی عنوان ( Title ):

عنوان ( Title ) صفحات وب خیلی مهم است .

احتمالاً مهمترین بخش یک صفحه ( خصوصاً برای موقعیت یابی درگوگل و یاهو ) عنوان می باشد , در نتیجه باید به صورت کاملا ایده آل به کمک تعدادی ازکلمات کلیدی بهینه سازی شود.

۴) بهینه سازی برچسب های متا ( Meta Tags )

زمانی وجود داشت که محتویات یک برچسب متای صفحات خیلی مهم بود ، تقریباً همان زمانی بود که دیواربرلین هنوز پابرجا بود.امروزه موتور جستجو برای برچسب های متا ( Meta Tags ) ارزش کمی قائل میشود.

۵) بهینه سازی متن پیوندی ( Anchor Text )

گوگل ( و تعداد کمی از موتورهای جستجو ) به متن لینکهای ( Anchor Text ) وارد شده به صفحه اهمیت زیادی می دهد و این مهم را در صفحات نتایج جستجویش ( SERP ) نشان می دهد.

۶) رقابت با صفحات وب سایتهای مربوط به نتایج موتورجستجو

در این بخش بیشتر توجه به سمت محتوای درون صفحه ای ( متن بدنه ، عنوان صفحات و غیره ) معطوف گردیده است.

این مراحل بهینه سازی در مقالات بعدی مفصل توصیف خواهد شد.

irseo


  

اینترنت> حفظ امنیت mail-E


    
    
    حفظ امنیت E-mail یکی از نکات مهمی است که هر کاربر اینترنتی باید آن را رعایت کند تا هکرها یا افراد سودجو از E-mail ما سوء استفاده نکنند و ما با رعایت این نکات می‌‌توانیم با آرامش، نامه‌ها یا فایل‌های خود را ارسال و دریافت کنیم:
    -1 شما باید چند E-mail برای خود درست کنید و برای ارسال نامه‌ها یا فایل‌‌های‌تان فقط از یک E-mail استفاده نکنید.
    -2 نگذارید E-mailهای شامل ( spamهرزنامه‌ها) برای مدت طولانی در E-mail شما باقی بمانند و آنها را پاک کنید.
    -3 حتما مرورگر خود را (منظور Internet explorer و firefox و... می‌‌باشد) بعد از log out کردن ( E-mailیعنی خارج شدن از)E-mail راببندید چون احتمال دارد فرد دیگری که بعد از شما پشت رایانه می‌‌نشیند، بتواند اطلاعات شما را بررسی کند.
    -4 حتما حافظه، password و History های مرورگر خود را در اتمام کار پاک کنید، به‌خصوص اگر به صورت خودکار log in می‌‌شود (یعنی password شما یا همان رمز عبورتان در رایانه ذخیره شده است.)
    -5 هرگز از E-mail‌هایی که ناامن هستند و امنیت لازم را برای ارسال یا دریافت اطلاعات مهم و حساس کاری ندارند، استفاده نکنید.
    ادامه این مطلب را در شماره آینده مطالعه فرمایید.
    
    
    
    دوربین های اینترنتی

    سوالات زیادی درباره دوربین اینترنتی و کارکرد آن مطرح می‌‌شود که سعی خواهیم کرد توضیحاتی در این‌ مورد بدهیم.دوربین اینترنتی یک سخت‌افزار رایانه‌ای است که به کمک آن می‌‌توان تصویر را به‌صورت عکس یا فیلم در اینترنت ارسال کرد.دوربین اینترنتی مانند اکثر سخت‌افزارهای رایانه‌ای، نیاز به نرم‌افزار برای نصب در رایانه دارد. بعد از نصب نرم‌افزار مخصوص دوربین که معمولا کارخانه سازنده، آن را به صورت CD به مشتری ارائه می‌‌دهد، می‌‌توان از برنامه‌های متفاوتی برای ارسال عکس یا فیلم در اینترنت استفاده کرد.
    
    
    
    چند ترفتند ساده اینترنتی
    اگر بخواهید در اینترنت، لینکی که رویش کلیک می‌‌کنید در صفحه جدایی باز شود کافی است که shift را فشار داده و بر روی لینک کلیک کنید، در این صورت لینک موردنظر در صفحه جدید باز خواهد شد.
    البته این کار را می‌‌توان با رفتن روی لینک و کلیک راست کردن بر روی آن و انتخاب گزینه
    Open in New Window نیز انجام داد.
    - برای Refresh یا بارگذاری مجدد صفحه در اینترنت اکسپلورر کافی است که از دکمه F5 استفاده کرد. اگر بخواهیم که این بارگذاری از ابتدا فایل‌ها را دانلود کند و صفحه را با آخرین تغییرات نشان دهد باید کلید Ctrl را نیز با F5 فشار دهیم.
    - برای این که صفحه ما به اصطلاح Full screen شود باید از دکمه F11 استفاده کرد، برای بازگشت به حالت قبل نیز از همین کلید یعنی F11 استفاده می‌‌کنیم.
    - برای جستجوی کلمه یا عبارتی در متن صفحه، کافی است که دکمه‌های Ctrlو F را همزمان با هم فشار دهید تا صفحه ( Findجستجو) برای شما باز شود و شما در کادر مخصوص، عبارت موردنظرتان را تایپ و سپس با فشار دادن دکمه Find کار جستجو را آغاز کنید.
    
    
    
    از ksabz. Net چه خبر؟

    قانونمندی در فقه شیعه:
    این سایت سلسله مباحث فقهی مشترک بین فقهای بزرگ و مراجع عظام تقلید را به نظر خوانندگان محترم می‌‌رساند. شما می‌‌توانید به مطالب و مباحث فقهی تازه منطبق با نیازهای روزمره خود، درخصوص امور عبادی، مدنی و جزایی از دیدگاه اسلام آشنا شوید. (ادامه این مطلب را در تارنمای www.ksabz.net در بخش رنگ خدا مطالعه فرمایید.)
    الاسماء الحسنی:
    در ماه مبارک رمضان ما در شبکه‌های مختلف صدا و سیما در هنگام افطار این ذکر از اسماء حق تعالی را می‌‌شنویم. برای گوش دادن به این ذکر آسمانی با صدای هشام‌عباس مصری به بخش گالری موسیقی در تارنمای www.ksabz.net مراجعه کنید.
    
    
    
    
    
    به انتخاب شما
    یکی دیگر از بخش‌های پر بیننده تارنمای www.ksabz.net بخش <به انتخاب شما> می‌‌باشد که شامل لینک‌های جالب و متنوع شما کاربران محترم است.
    اما چند تیتر این لینک‌ها:

    - بازیگران بزرگ چگونه در نقش خود غرق می‌‌شوند؟
    - سوتی یک شبکه فارسی‌زبان
    - لینک‌های متنوع
    - قتل پایان درگیری دو لبوفروش در جنوب تهران
    - وجود دریا در زحل
    sms -‌های جالب
    - جوراب به جای زنجیر چرخ خودرو
    - درس‌ها و عبرت‌های عاشورا از زبان رهبری
    - رابطه مصرف غذای کم‌چرب و نازایی در زنان
    
86/2/3::: 1:0 ص
نظر()
  

گفتگوی ورزشی>مهـــرداد مینـــاوند: نامم را کوچک نمی‌کنم


    
    
    
    
    در نهم آذر ماه سال 1354 در منطقه جی تهران به دنیا آمد. از کودکی عاشق فوتبال بود و زمانی که در بیست‌سالگی به عضویت تیم ملی فوتبال ایران در‌آمد، همه کارشناسان بر این عقیده بودند که او حداقل تا 34 سالگی در تیم ملی باقی خواهد ماند...

    26 ساله بود که 75 بازی ملی در کارنامه خود داشت و بیش از سی بازی به عنوان اولین بازیکن آسیا در لیگ باشگاه‌های اروپا به انجام رساند. بارها در مقابل تیم‌های بزرگ اروپا به مانند منچستر یونایتد، رئال مادرید، بایرن مونیخ، والنسیا، لیورپول، آرسنال، بارسلونا و دیگر تیم‌های بزرگ اروپا به میدان رفت. بارها مقابل زیدان و بکام بازی کرد. او یک پیستون چپ مهارنشدنی در فوتبال ایران بود، اما خیلی زود غروب کرد، روبه‌رویش که می‌نشینی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، سال‌ها زندگی در اروپا باعث شد که او تجربیات فراوانی کسب کند، اما در گفتگو: گاهی اوقات یک اشتباه کوچک باعث می‌شود که بعضی از آرزوهای‌تان بر باد رود، می‌گوید شاید از فوتبال ارضا شدم که دیگر ادامه نمی‌دهم. او با خانواده سبز، حرف‌هایی بر زبان آورد که برای اولین بار شنیده می‌شد، می‌گفت: برای حرف‌هایم مدرک دارم، می‌گفت: ابایی از کسی ندارم، می‌گفت: به همه احترام می‌گذارد و می‌گفت: ...بله، او حرف‌های زیادی بر زبان آورد. صحبت از (مهرداد میناوند) است، بازیکنی که از پاس، فوتبالش را در رده حرفه‌ای آغاز کرد و سپس به پرسپولیس پیوست، می‌گوید: عاشقانه پرسپولیس را دوست دارد.در ماه‌های اخیر، شایعات زیادی مبنی بر بیماری لاعلاج او بر سرزبان‌ها افتاد، چرا که او مدت زیادی در خارج از کشور بود، اما حالا که برگشته است، پاسخگوی این شایعات در گفتگو با ما بود... در بیست‌ و هفتم اسفند ماه در یک شب سرد، در رستوران سنتی شب‌های کاج، به همراه عارف محمدوند روبه‌روی‌مان نشست و حرف‌های زیادی بر زبان آورد. اگر می‌خواستیم تمام گفتگوهای او را روی کاغذ بیاوریم، باید شش صفحه از مجله را به او اختصاص می‌دادیم. پس سعی کردیم که حرف‌های مهرداد را خیلی خلاصه برای شما خوانندگان گرامی که از بازی‌های او خاطرات بسیاری دارید، به چاپ برسانیم.ورزشکاری که می گوید پول خرید وزنه نداشتم؛ با آجر وزنه می زدم، اما سعی و تلا‌ش می کرد.
    _ به عنوان اولین پرسش، میناوند
    بین سال‌های 75 تا 81 روزهای بسیار
    خوبی را پشت سر گذاشت، اما یک‌باره چه
    اتفاقی برای او افتاد؟
    میناوند: اولین مقصر خودم بودم، چرا که من خیلی زود به تیم ملی رسیدم؛ در 19 سالگی، در 22 سالگی در جام‌جهانی، فیکس بازی کردم، قهرمان باشگاه‌های ایران شدم، بازی‌های زیادی را در لیگ باشگاه‌های اروپا به همراه اشتورم‌گراتس بازی کردم و... راستش را بخواهید، من کمی ارضا شدم.
    _ یعنی واقعا از فوتبال ارضا شدی؟

    میناوند: نه، اما پس از اشتورم گراتس در انتخابات تیم‌هایم اشتباه کردم، در اوج بازی‌هایم در اتریش،‌ تیم‌های خوبی از اروپا به سراغم آمدند، اما من در مقدماتی جام‌جهانی 2002 به اردوی چند ماهه ایران ملحق شدم و پیشنهاداتم را از دست دادم، اما پشیمان نیستم... چرا که به هر جا رسیدم، از صدقه‌سری تیم ملی بود.
    من پس از اشتورم گراتس، نباید به شارلوا بلژیک می‌رفتم، نباید به الشباب دبی می‌رفتم، پس از بازگشت، به دوران بحرانی پرسپولیس رفتم. به هر حال ابتدا انتخاب‌های بد من و سپس شانس، باعث شد که دیگر به رشد ادامه ندهم... همان شانسی که باعث شد من در یک مقطع از زندگی ورزشی خودم انتخاب‌های درستی کنم، اما انتخاب‌های اشتباه با بدشانسی، گریبان‌گیر من شد، ولی باید بگویم تمام بدشانسی‌ها و خوش‌شانسی‌های افراد به خودشان برمی‌گردد، یعنی من می‌توانستم با تمرین، ممارست و... خودم را حفظ کنم، اما خودم این کار را نکردم، اگر این مسائل را هم در حال حاضر بازگو می‌کنم، به این خاطر است که اگر چند تا جوان درحال خواندن این مطلب هستند، به تجربه‌ای دست یابند و زندگی مهرداد میناوند سرلوحه آنان قرار بگیرد. می‌خواهم بگویم اگر یک روز یک جوان به فوتبال روی آورد، بداند که فوتبال خیلی بی‌رحم است، می‌توانی یک روز در اوج اوج باشی، اما یک روز آنقدر ذلیل شوی که همان‌هایی که اطرافت بودند، یک دقیقه هم نگاهت نکنند.
    _ یعنی شما الان تنهایی، کسی به
    شما توجه نمی‌کند؟
    میناوند: در رابطه با من این مسئله صدق نمی‌کند، من در زمانی که مردم مرا می‌شناختند، سعی کردم که به همه احترام بگذارم، به بچه‌ دوساله تا پیرمرد نود ساله، به‌ فوتبالیستی که حتی یک دقیقه زودتر از من وارد میادین سبز شد، آنها می‌توانند شهادت بدهند، حالا هم هرگاه که مردم با من مواجه می‌شوند، خوشحالم که هنوز مرا به یاد دارند. خودتان می‌دانید، بودند فوتبالیست‌هایی که دیگر از آنان اصلا نامی به میان نمی‌آید... در فوتبال‌ ما اشخاصی چون محمدحسن انصاری‌فرد، محمد خاکپور یا مجتبی محرمی، افرادی بودند که با مردم خوب تا کردند و همین رفتار درست است که در ذهن مردم می‌ماند. من خدا را شکر می‌کنم که هنوز در ذهن مردم هستم... برای من این مهم است که وقتی پس از سه سال به استادیوم میروم، مردم مرا تشویق می‌کنند، این برای من بسیار مهم است، به خودم بالیدم که مردم هنوز مرا از یاد نبرده‌اند. این که پشت چهار راه با این‌که موهایم را کوتاه کردم، یک گل فروش مرا می‌شناسد و به نام مرا صدا می‌کند، احساس غرور می‌کنم، کنار من عارف محمدوند هم نشسته است، او به خوبی با خصوصیات من آشناست.
    _ کمی بحث را عوض کنیم،
    خیلی‌ها بر این عقیده‌اند که فوتبال در
    ایران شاید از لحاظ حقوق به بازیکنان،
    حرفه‌ای شده، اما از دیگر جنبه‌ها به
    رشدی نرسیده است؟نظر شما چیست؟

    میناوند: هر چقدر پول بیشتر وارد فوتبال شده، فوتبال ما کثیف‌تر شده است. اگر من یک روزی بخواهم دوباره به فوتبال برگردم، باز هم می‌توانم، اما پرسش این است که این فوتبال حالا می‌تواند به من چیزی اضافه کند و از من چیزی کم نکند، اگر روزی دوباره به فوتبال برگردم، سعی می‌کنم که نام مهرداد میناوند را کوچک و ذلیل و خوار نکنم. ببینید با (علی‌دایی) چه رفتاری داشته‌اند، اما دایی یک‌بار دیگر ثابت کرد که ورزشکار توانایی است.
    _ شنیدیم باشگاه هم خریدید؟
    میناوند: دو سال پیش یک تیم باشگاهی در دسته دوخریدم، این تیم را به دسته یک آوردم، ولی به خاطر بعضی از دلایل که هفت، ‌هشت ماهخارج از ایران بودم، این تیم را فروختم و خرج یک سری دیگر از کارها کردم... (میناوند در کارهای خیریه فعالیت ویژه‌ای‌ دارد، اما دوست ندارد بر زبان بیاورد)
    _ و نظرت درباره حسادت و
    حاشیه‌های فراوان فوتبال چیست؟
    میناوند: نمی‌خواهم زیاد وارد این بحث شوم، اما چند هفته پیش که جواد نکونام برای (اوساسونا) گل زد،خوشحال شدم. به او زنگ زدم و تبریک گفتم، چون می‌دانم در غربت، زمانی که کسی از ایران با شما تماس می‌گیرد، چه حالی خواهید داشت. شاید آن زمان که ما بازی می‌کردیم، این کار را تنها علی‌دایی برای من می کرد، اما در حال حاضر کمتر با چنین مسائلی مواجه هستیم، البته امید‌وارم فوتبال ایران هر چه بیشتر به جلو می‌رود، از این حالت مافیایی بیرون آید، افرادی که فوتبال را می‌شناسند وارد کارزار شوند، البته هستند افرادی مثل صفایی فراهانی که مدیر خوبی بود و فوتبال را خوب می‌شناخت، اما در حال حاضر کسانی وارد فوتبال شده‌اند که از قبال آن به خیلیچیزها رسیده‌اند، افرادی که بیهوده در حال بزرگ شدن هستند، از کسی هم ابایی ندارم، اگر بخواهید نام‌شان را هم می‌آورم، جز خدا از کسی نمی‌ترسم، اجازه بدهید برای‌تان مثالی بیاورم، اگر طلب 35 میلیونی پنج ساله‌ام را هنوز از پرسپولیس نمی‌گیرم، تنها به این خاطر است که انصاری‌فرد یک فرد فوتبالی است ودلم نمی خواهد در این شرایط که پرسپولیس نیاز به کمک دارد، ما هم مشکلی برایش درست کنیم.
    انصاری‌فرد کسی بود که در سال 70 در فینال جام در جام آسیا در دیدار مقابل المحرق بحرین با یک شوت زیبا همه را شاد کرد. من خودم در آن بازی از روی سکوها در حال تماشا و تشویق بودم، به همین خاطر، خاطره خوبی از او به یاد دارم. دوست دارم افراد فوتبالی، فوتبال این کشور را اداره کنند، نه افرادی که تخصصی ندارند. نگاه کنید، استقلال به چه راحتی از لیگ باشگاه‌های آسیا حذف شد، چرا؟ به این خاطر که یک سری افراد نابلد بر مسند مدیریت تیم بودند. متاسفانه فوتبال ما در حال حاضر از این افراد ضربه می‌خورد.
    _ چرا در دو سال اخیر، فوتبال را
    کنار گذاشتی؟ 31 سال سن بیشتری نداری.
    میناوند: من در سطح بالای فوتبال بازی می‌کردم. پس از سال‌ها که به ایران بازگشتم دیدم فوتبال، مافیا شده. تا دیروز یک‌سری افراد بودند که اصلا کاره‌ای در فوتبال نبودند، اما با چسباندن خودشان، شدند همه کاره فوتبال! اجازه بدهید رک صحبت کنم، متاسفانه دیدم که فوتبال ایران دست یک‌سری افراد نابلد افتاده است!
    _ این را بنویسیم؟
    میناوند: بنویسید، من در سپاهان بازی می‌کردم، به من پیشنهاد شد که چهل میلیون بده، جزء بیست بازیکن ملی‌پوش باش، حتی حاضرم سند و مدرک رو کنم. من تا حالا این مصاحبه را با کسی انجام ندادم، شاید اگر نام مجله شما نبود، این گفته‌ها را بر زبان نمی‌آوردم، اما چه کنم که دلم گرفته است. باورتان می‌شود، به خدا به من گفتند چهل میلیون بده، جزء مسافران جام‌جهانی باش، دو سه نفر هم رفتند، نمی‌خواهم بگویم تعداد بیشتر از این بود که گناه بشورم، اما دو، سه نفر را می‌شناسم، ادعایم را هم ثابت می‌کنم. برانکو مربی خوبی بود، اما برای فوتبال ایران کوچک بود. ما در حال حاضر داریم با دست خودمان فوتبال‌مان را بی‌هویت می‌کنیم، خوشحالم که خداداد از دایی حمایت می‌کند، ما از این افراد باید بیشتر استفاده کنیم و اجازه بدهیم که به راحتی به فعالیت خودشان ادامه بدهند، می‌خواهم بگویم که باید حرمت‌ها را حفظ کنیم، من هنوز مجید نامجومطلق را آقا مجید صدا می‌کنم، به علی دایی که خیلی هم با او صمیمی هستم، علی آقا می‌‌گویم و... احترام، احترام می‌آورد، به نظر شما درست است که بیاییم به دایی در ورزشگاه دشنام بدهیم.هر جای دنیا اگر غیر از ایران بود، در هر چهارراه مجسمه دایی را می‌ساختند. من در وین اتریش زندگی می‌کنم، همه جای اروپا را هم رفتم، هر جا می‌گویم که فوتبالیست ایرانی هستم، می‌گویند (علی دایی) این باعث افتخار ماست. متاسفانه در فرهنگ ما زیرآب‌زنی حرف اول را می‌زند. ما به فوتبال، پول تزریق کردیم، اما تفکر، اضافه نکردیم. ما به فوتبالیست‌های‌مان پول‌های میلیونی می‌دهیم که به نظر من حق‌شان است، اما آیا بجز امیر قلعه‌نوعی، مدیر باشگاه یا مربی سراغ دارید که به دنبال این باشد که این فوتبالیست جوان که مثلا سیصد میلیون پول گرفته، آن را چگونه خرج می‌کند، اصلا چگونه زندگی می‌کند... نصف تیم‌های ما دولتی است و پول‌های خوبی به بازیکنان می‌دهند، اما آیا آنان را کنترل می‌کنند، بگذریم، حرف زیاد است، بماند برای وقت دیگری...
    _ و از شایعاتی که درباره بیماری
    تو برایت درست کردند، بگو؟
    میناوند: بله، من هم شنیدم که برایم شایعه درست کردند که میناوند سرطان خون و روده و... گرفته است. استرس‌هایی بر من وارد شد و باعث شد که قسمتی از موی سرم بریزد، از همین رو رفتم موهایم را از ته زدم و کلاه گذاشتم. به همین سادگی که می‌بینید و می‌شنوید. همچنین ورزش هم که کنار بگذاری، کمی چاق می‌شوی. از طرفی می‌خواستم در یک مجموعه 14 قسمتی هم بازی کنم که باید موهایم را از ته می‌تراشیدم، اما چون به اتریش رفتم دیگر نتوانستم در آن مجموعه بازی کنم. حالا هم که می‌بینید، گذاشتم موهایم بلند شود، اما من از شما می‌پرسم، این درست است که عده‌ای بر فرض که من اصلا بیمار بودم، باید چنین واکنشی از خود نشان می‌دادند و از بیماری من خوشحال می‌شدند، متاسفم... به هر حال این مدت دوست و دشمن خود را شناختم. من این را عنایت خداوند می‌دانم که تلنگری بر من وارد شد تا بتوانم راحت‌تر دوست و دشمن خود را تشخیص دهم.
    _ و حالا یک
    انسان خوشبخت
    هستی؟
    میناوند: خیلی، شکر خداوند آن‌قدر خوشبختم که به خودم می‌بالم. پدر و مادر خوبی دارم، همسری مهربان دارم، بچه‌ای سالم، دستم به دهنم می‌رسد و از همه مهم‌تر در سلامت کامل به سر می‌برم و محتاج هیچ آدمی هم نیستم.
    _ و آلبومت چه شد؟
    میناوند: به لطف خدا صدای خوبی دارم، اگر سال ها پیش از بین فوتبال و موسیقی یکی را باید انتخاب می‌کردم، موسیقی را انتخاب می‌کردم. آلبومی جمع کردم که هزینه زیادی هم متحمل شدم اما کار بسیار خوبی از آب در آمد. این آلبوم آماده است، اما منتظر یک زمان خاص هستم تا آن را روانه بازار موسیقی کنم. فکر نکنید که کلاس آواز هم نرفتم، تمامی این کلاس‌ها را هم رفته‌ام.
    _ و فصل بعد نمی‌خواهی بازی کنی؟
    میناوند: من اگر برگردم، می‌خواهم زمانی باشد که همان مهرداد میناوند سابق باشم، زمانی بازی می‌کنم که اسمم را کوچک نکنم، با این حال برای من قشنگ است که هنوز خیلی‌ها از من می‌پرسند، میناوند چرا آن‌قدر فوتبال را زود کنار گذاشتی.
    _ و از خانواده‌ات بیشتر بگو؟
    میناوند: همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می‌کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر پنج ساله به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست.
    

  

سرزمین سبز> اردبیل و سبلان زیبای خفته


    
    
    
    ‌ستان اردبیل با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصر به فرد خود، در حال حاضر پذیرای هزاران مسافری است که از همه نقاط کشور و حتی برخی کشورهای همسایه برای گذراندن بهار و تابستانی خوش به این منطقه مسافرت می‌کنند، تا یک سفر خوش را در آب و هوایی معتدل، خنک و مطبوع تجربه کنند.
    به احتمال زیاد وقتی نام استان اردبیل را می‌شنوید، جاده دیدنی آستارا به اردبیل و گردنه معروف و زیبای حیران در نظرتان مجسم می‌شود.

    موافقید سفر به استان اردبیل را از همین جاده آغاز کنیم؟ این مسیر در واقع اولین خط ارتباطی استان اردبیل با مرکز کشور است، که این استان را از راه رشت و قزوین به تهران وصل می‌کند. گردنه حیران نزدیک شهر نمین قرار گرفته و دارای یک منطقه ییلاقی به نام (شاغلا دره) است که با تماشای آن، حیران خواهید شد! جالب است بدانید که در همین مسیر می‌توانید از مجتمع سیاحتی ، تفریحی و جنگلی فندقلو، آبگرم گرما چشمه، آب معدنی ئیل سویو و بقعه شیخ بدرالدین هم دیدن کنید. خوردن یک کاسه آش دوغ در آب و هوای خنک این منطقه را به شما توصیه میکنیم.
    اندکی بعد به اردبیل می‌رسیم. اسم این شهر برای اولین‌بار در لوحه‌های گلی سومریان ذکر شده و حتی فردوسی هم در شاهنامه‌اش از این شهر یاد کرده و آثار تاریخی فراوانی دارد. در میدان عالی‌قاپو، بقعه شیخ صفی قرار گرفته که در آن می‌توانید بهترین آثار کاشیکاری، معرق‌ و مقرنس، منبت، نقره‌کاری، طلاکاری و تذهیب را ببینید. یک برج 12 متری هم دارد که روی آن تزیینات الله الله نقش بسته. مسجد جامع شهر در محله پیر‌شمس‌الدین واقع شده که از عصر سلجوقی به یادگار مانده است. اردبیل کلی خانه قدیمی و حمام دارد. یک رودخانه هم به نام بالیقلی از مرکز شهر رد می‌شود که چند تا پل مربوط به دوران صفوی روی آن بسته شده‌ است. مثل پل ابراهیم، داش کسن، یعقوبیه و...
    
    خرید از شهرهای استان
    خرید سوغات و صنایع دستی اردبیل را فراموش نکنید. بازار مرکزی اردبیل در میدان شریعتی این شهر واقع شده، از آن‌جا حلوای سیاه، عسل، شال، جاجیم، گلیم و جوراب‌های پشمی، سوغات ببرید. دو کیلومتر که به سمت جنوب اردبیل بروید، دریاچه‌ای به نام شورابیل را می‌بینید که حتی از دریاچه ارومیه هم قدیمی‌تر است، ولی آب آن حتی برای مصارف کشاورزی هم غیرقابل استفاده است. دریاچه دیگری هم به نام نئور در 48 کیلومتری جنوب شرقی اردبیل وجود دارد که گذشته از زیبایی فوق‌العاده‌اش، به خاطر پرورش نوعی ماهی قزل‌آلا به نام رنگین‌کمان معروف است که از خوشمزه‌ترین ماهی‌های جهان است. در ضمن این دریاچه زیستگاه برخی از گونه‌های پرندگان مهاجر مثل آنقوت است که در این منطقه زندگی میکنند.
    
    سرعین، شهر چشمه‌های آب گرم
    سرعین در 28 کیلومتری غرب اردبیل واقع شده و به‌خاطر آب و هوای بی‌‌نظیر و آب‌های معدنی، شهره خاص و عام است. در حال حاضر وجود مراکز تفریحی و پیست اسکی آلوارس هم به جاذبه‌های این شهر افزوده است. فرصت استفاده از آب‌های گرم این شهر را از دست ندهید. این آب‌ها در ردیف آب‌های کلسیک گازدار و خیلی گرم هستند. در درمان خیلی از بیماری‌های مفاصل، روماتیسمی و حتی کلیوی موثرند، تا جایی که بررسی کرده‌اند، همه این چشمه‌ها یک منشا دارند و پرآب‌ترین آنها آب گرم گاومیش گلی نام دارد. خوب است بدانید به جز مجتمع آب درمانی سبلان و حمام شنا که دارای امکانات جداگانه برای آقایان و بانوان هستند، بقیه آب‌ها به صورت نصف روز در اختیار آقایان و نصف روز در اختیار بانوان قرار میگیرد. همچنین نباید از محصولات لبنی این شهر به‌راحتی گذشت، به‌خصوص عسل، سرشیر و کره و... که گردشگران در زمان بازگشت به وفور از آن تهیه می‌‌کنند و با خود به عنوان سوغات به شهر و دیار خود می‌‌برند.
    
    سبلان، زیبای پنهان
    (و سبلان کوهی است بین ارمینه و آذربایجان که بر آن چشمه‌‌هایی جاری است از چشمه‌های بهشت و قبری است از قبور انبیاء...)
    نامش هم از کلمه (ساوالان) گرفته شده که یک واژه ترکی است، به معنی آبگیر. این کوه پس از دماوند زیبا، معروف‌ترین کوه آتشفشانی ایران است.
    قله سبلان به‌خاطر دارا بودن جاذبه‌های زیاد در زمینه‌ ورزش‌های کوهستانی به‌خصوص اسکی، صخره‌نوردی و کوهنوری، گروه‌های زیادی از ورزشکاران را به سوی خود میکشاند. بلندترین قله‌اش هم (سلطان ساوالان) نامیده شده است. از اردبیل برای فتح قله سبلان، در حدود سه روز زمان می‌‌برد. می‌‌توانید با اتومبیل تا دامنه شمالی کوه سبلان رفته و بقیه راه را پیاده طی کنید تا به یک آبشار زیبای 12 متری به نام گورگور برسید. دامنه‌های سبلان هم به‌خاطر تنوع گیاهی از استعداد فراوانی برای تولید عسل و زنبورداری دارد، به همین دلیل هم هست که عسل سبلان این‌قدر معروف است.
    
    سایر شهرهای استان
    خلخال: از شهرهای کوچک استان اردبیل است که سابقه حکومت در آن به هزاره دوم قبل از میلاد برمی‌گردد. بعضی‌ها میگویند زمانی که نادرشاه افشار برای تاجگذاری به اصلاندوز می‌‌رفت، لشکری مجهز به انبوه فیل‌ها او را تا شهر همراهی می‌‌کردند. دیدن جاذبه‌های خلخال، تماشای پارک جنگلی خوجین، آب معدنی خلخال سویو و پل ساسانی پردیس، خالی از لطف نیست.
    مشکین‌شهر: به دلیل مراتع ییلاقی و قشلاقی‌اش بسیار زیباست، انگور معروفی هم دارد.
    بیله‌سوار: نام قدیمی‌اش (آران) بوده، به معنی دشت آفتابگیر. به‌طور حتم از این شهر، سیب، فندق، زردآلو و توت را خواهید خرید.

    پارس‌آباد: روی نقشه ایران بلندترین نقطه، همین پارس‌آباد است. اهالی منطقه عقیده دارند، شخصی به نام مهندس پارسا برای اولین‌بار در این قسمت از دشت مغان، به کارهای کشاورزی و عمرانی پرداخته و پارس‌آباد هم از اسم او گرفته شده. بازدید از دریاچه سیاحتی شهرک و یک قلعه باستانی اشکانی به نام اولئان، ارزش چند ساعت صرف وقت در این منطقه را به‌طور حتم خواهد داشت.
    
    ویژگی‌های فرهنگی و هنری
    زبان آذری، زبان مادری مردم این استان است. البته ساکنان برخی از روستاهای نمین و شهرستان خلخال به لهجه طالش و تات نیز صحبت میکنند. شهر اردبیل خاستگاه تشیع است که به عنوان مذهب رسمی ایرانیان به‌شمار می‌‌رود. مردم آذربایجان که استان اردبیل هم جزیی از آن است، خالق یکی از شاهکارهای گنجینه‌های ادبیات شفاهی خاورمیانه و ایران‌ هستند و بیشتر جهانگردان، این دیار را سرزمین شعر و هنر نامیده‌اند. در هر گوشه این دیار، شعری سروده می‌‌شود که معروف‌ترین آنها (بایاتی) است که از زندگی و راز و نیازهای مردم پاک دل منطقه الهام میگیرد.
    تا به حال در مورد (عاشیق)‌ها چیزی شنیده‌اید؟ عاشیق‌ها هنرمندانی هستند با کوله‌باری از غم و شادی. عاشیقها ساز ‌می‌‌نوازند، ساز آنها آلتی شبیه تار، مرکب از نه سیم که آن را به سینه می‌‌فشارند و می‌‌نوازند. نام ابتدایی آن (قوپوز) است که چیزی شبیه کمانچه‌های کنونی بوده. از عاشیق‌های معروف و قدیمی آذربایجان می‌‌توان از عاشیق‌ عباس، توفارقافلی و... نام برد.
    به‌خاطر آوردن همه خاطرات سفر به این دیار، زمانی که از این استان، به شهر و دیار خود باز می‌‌گردید و شنیدن طنین خوش موسیقی محلی و تماشای عشایر خونگرم ایل سئون در دشت‌ها و ییلاق‌های اطراف، بار دیگر شما را به این دیار زیبا خواهد کشاند. شک نکنید!!
    گرچه جا دارد در پایان این مطلب اشاره کنیم که مردمان اردبیل عاشق ورزش هستند و ورزشکاران بزرگی در این دیار به ایران معرفی شدند، ورزشکارانی که در دیار سبلان از سوی ایرانیان لقب پهلوان گرفتند که از معروف‌ترین و مشهورترین آنان باید به (حسین رضازاده) اسطوره افسانه‌ای اردبیل که برای ایران افتخارات زیادی کسب کرد و همچنین باید از (علی دایی) یاد کرد. در گوشه گوشه شهر اردبیل، تصاویر این دو در منازل و مغازه‌ها به چشم می‌‌خورد، از هر بچه‌‌ای بپرسی که وقتی بزرگ شدی دوست داری چه کاره شوی، به‌طور حتم می‌‌گوید: ورزشکار، مثل حسین رضازاده و علی‌دایی...

  

فال> آینه سرنوشت شما در فروردین


    
    
    فروردین
    برای بسیاری از متولدین این ماه استراحت و در صورت امکان سفرهای کوتاه توصیه می‌شود، چرا که روحیه آنها با یکنواختی سازگار نیست و باعث کاهش فعالیت‌ها می‌شود. ورزش را فراموش نکنید، در حد معقول برای مسن‌ترها و در حد حرفه‌ای و پرتحرک برای جوان‌ترها.ذهن‌تان در این روزهای زیبا به شدت مشغول است، ممکن است با مسائل جدی زندگی درگیر باشید. برخی از افراد به موقع تصمیمی را اتخاذ می‌کنند، شما نیز یکی از آنها هستید. غرور و خودپسندی برازنده شما نیست. نفوذ شما در دل‌های مردم یک سرمایه خدادادی است، به وقایع مهم بپردازید و از ماجراهای جزیی کناره‌گیری کنید و وارد آنها نشوید و در قبال تندخویی دیگران بیهوده انرژی مصرف نکنید، چون خودشان متوجه خواهند شد. عشق در روزهای نامساعد زندگی به دادتان خواهد رسید، پس امید‌تان را هیچ‌وقت از دست ندهید و از توکل به خدا غافل نمانید.تولدتان مبارک.
    
    اردیبهشت
    اجازه ندهید احساس کینه نسبت به بعضی افراد در وجودتان ریشه بگیرد یا اصولا دلخوری‌ها و ناراحتی‌های‌تان در رفتار و کردار اجتماعی نمایان شود. چرا که این‌گونه مسائل چنان عمیق می‌شود که برروی زندگی و کار و روابط اجتماعی تاثیر منفی می‌گذارد، حق‌شناسی و سپاسگزاری از ویژگی‌های شخصیتی متولدین این ماه است و نباید این ویژگی‌ها کمرنگ شود. عنایت به خواسته‌های دیگران امری بسیار پسندیده است. دوستان شما طالب روی خوش شما هستند، پس لبخندبه روی کسانی که دوست‌شان دارید و دوست‌تان دارند را فراموش نکنید.
     با تردید نمی‌توانید پاسخ تپش قلبی را بدهید که فقط برای شما می‌زند، آیا قلب شما هم برای او مصمم می‌تپد.
    
    خرداد
    بسیاری از خانم‌های متولد این ماه به‌خاطر ضربه‌های عاطفی و احساسی، بسیار وسواسی و سخت‌گیر هستند. البته در حد معقول درست است، ولی وقتی از مرز منطق گذشت، دردسرساز خواهد شد. دریافت خبرها و پیام‌های تازه‌ای زندگی شما را دچار تحول و تغییر می‌کند. پیشنهادهایی به شما می‌شود که البته لازم است نهایت دقت را در مورد رد یا قبولکردن آنها به کار ببرید. توانمندی‌های شما در سال جاری بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت و مسئولیت‌های زیادی به عهده شما گذاشته می‌شود که انصافا شما هم از عهده آنها درست برمی‌آیید.
     به جای دلسرد کردن خودتان به ندای قلب‌تان گوش دهید که از هر گرمایی بالاتر است. او درباره شما این چنین فکر می‌کند.
    
    تیر
    سخت‌کوشی و تلاش از ویژگی‌های بارز شماست. اغلب متولدین این ماه از موانع و شکست‌ها نمی‌هراسند و به همین جهت با وجود مشکلات به پیروزی کامل دست می‌یابند. گاهی پیش می‌آید که دیگران در کار شما سنگ می‌اندازند، ولی صبر و حوصله و در عین حال تلاش به موقع شما، سبب از بین رفتن همه‌ ‌کارشکنی‌ها می‌شود. سعی کنید همیشه جانب اعتدال را پیشه کنید، شما کاملا توانمند و قابل اعتماد هستید و غرور و خودپسندی شایسته شما نیست. کوشش کنید دوستی‌ها تجدید شود.خود و خانواده‌تان را فدای رفع مشکلات دیگران یا حتی مشکلات خودتان نکنید، همه‌چیز قابل حل است. اول خدا را به یاد داشته باشید و سپس صدایی را که مدام شما را می‌خواند و قلبی که مدام در قلب شما می‌تپد. فکر کنید که قلب برای که، محکم‌تر از دیگران می‌تپید.
    
    مرداد
    عده‌ای از متولدین این ماه به تشکیل و اساس خانواده اهمیت زیادی می‌دهند و تعداد معدودی به دلیل خاطرات ناخوش گذشته از هرگونه وصلت پرهیز می‌کنند و به اساس خانواده اعتقادی ندارند، که باید افکار خود را اصلاح کنند. مسافرت و در نهایت آرامش فکری برای شما بسیار توصیه می‌شود، هر چند کوتاه باشد. دگرگونی‌هایی در خودتان به وجود آورید تا غرور از بین برود، به هنگام نیاز کمک بطلبید و با خود مهربان‌تر باشید و دیگران را هم دوست بدارید. شک و تردید را به زندگی خود راه ندهید که با تردید در تله می‌افتید. به شراکت اخیر خود فکر کنید و آن را به بهترین نحو به ثمر برسانید، چرا که ناراحتی‌ها باعث بر هم خوردن دوستی‌ها و در نهایت شراکت‌ می‌شود. پس مهربان رفتار کنید. به گفته‌های او توجه کنید، او در کمال منطق راز دلش را برای شما بازگو کرد.
    
    شهریور
    برای مسائل کاری و شغلی همیشه در انتظار رویدادهای تازه و هیجان‌انگیزی باشید و البته اگر از مرحله رویا خارج شود کارساز و مثبت است. شکست و ناکامی در زمینه مسائل عاطفی گریبانگیر است و اگر همت کنید این ناکامی را خیلی زود می‌توانید به مرحله خوش و امیدبخشی برسانید. کسی می‌خواهد به شما نزدیک شود، به او فرصت دهید شاید به نفع‌تان باشد. در هنگام بروز مشکلات در ابتدای کار، دستپاچگی به سراغ انسان می‌آید، در را به روی تمام مزاحمان و عوامل سدکننده ببندید و تامل کنید.
     خانواده را مدنظرقرار دهید و به یاد داشته باشید که همیشه خودخواهی کار دست انسان می‌دهد. روابطی را که رو به سردی نهاده دریابید و بافرستادن گرمای عشق خود به قلب او این رابطه را شعله‌ور کنید.
    
    مهر
    شاید به دست آمدن آرامش و خوشبختی برای شما آسان نبوده، چرا که فراز و نشیب‌های بسیار گذشته و سختی‌های فراوان باعث شده که به‌ زحمت آرامش را به دست آورید و به زحمت حفظ کنید و برای پایداری‌اش اندیشه‌های تازه به کار گیرید. اگر بسیاری از شما زندگی ایده‌آلی دارید، باید بدانید که با همت خودتان به دست آمده، ولی در عین حال با ظرافت باید این موفقیت را نگه داشت. در بین دوستان‌تان کسی از شما دلخور است، سعی کنید این سوء تفاهم را بر طرف کنید. این را بدانید که سرمایه و ثروت، فقط پول نیست. سرمایه حقیقی آدمی تندرسی، دقت، فکر خوب، کوشش و در نهایت فعالیت مثبت است. خشم را در دل‌تان بکشید تا دوستی‌ها زنده بمانند. پاسخ انتظار منتظری را بدهید که فقط چشم به راه شماست؛ درنگ نکنید. او چشم به راه واقعی است...
    
    آبان
    یک‌دندگی و لجاجت در شما به چشم می‌خورد و گاه شانس یا موفقیت‌های خود را به پای همین لج‌بازی‌ها می‌بینید، درحالی‌که باید به خود بیایید و عاقلانه درباره مسائل تصمیم بگیرید و با دوراندیشی به آینده نگاه کنید.چرا که آشتی از هر سویی سبب می‌شود زندگی و آینده خیلی‌ها نجات یابد. ما همه مسافران قطار زندگی هستیم و هر کدام در ایستگاهی زندگی می‌کنیم و خوب یا بد بودن هر چیزی را به پروردگار مهربان می‌سپاریم، به نظر می‌آید از نظر عاطفی وضعیت مناسبی ندارید، این مسئله گذراست. در فکر به دست آوردن شغلی هستید و بی‌‌وقفه تلاش می‌کنید. به‌طور حتم به آن دست خواهید یافت. بگذارید آتش عشق همواره روشن باشد. فقط گاه گاهی به آن سری بزنید تا مبادا خاموش شود. پس توکل‌ به خدا را فراموش نکنید، تا زندگی و عشق‌تان خدایی باشد.
    
    آذر
    افراد متولد این ماه به‌خصوص خانم‌ها خصوصیات ویژه‌ای دارند، اگر آدم‌های اطراف‌شان آنها را به درستی بشناسند، زندگی و دوستی با آنها آسان، ثمربخش و پرفایده است.البته این گونه افراد نسبت به رفتار و کردار اطرافیان حساس و نکته‌بین هستند. در حالی‌که چند نفر می‌کوشند میان شما و دوستان تفرقه بیفکنند و ذهن شما را مسموم ‌کنند خوشبختانه هوشیاری شما آنها را شناسایی می‌کند و خط بطلان بر حرف‌ها و نظرات‌شان می‌کشد. برای هر مسئله‌ای به اندازه خودش وقت بگذارید. از مشورت با دوستی که از سر صداقت راه درست را به شما می‌نمایاند، صرف‌نظر نکنید و ناامیدی را لجوجانه در خود پرورش ندهید. برای روزهای نیامده و نشناخته برنامه‌ریزی نکنید که دنیا بی‌‌مهر و وفاست، پس به دنیا دل نبندید، به خدا توکل کنید و به عشقی که خدا بین شما قرار داده، دل بدهید.
    
    دی
    نجابت، پاکدلی و ملاحظه‌کاری در روحیه شما موج می‌زند و باعث شده دو نوع زندگی را تجربه کنید. گروهی عمیق شما را می‌شناسند و با شما هماهنگ پیش می‌روند و گروهی دیگر از امتیازات انسانی شما سوء استفاده می‌کنند و مرتب از آنها بهره‌برداری به نفع خود دارند. در حالی‌که روابط دوستانه و صمیمی در جمع متولدین این ماه دیده می‌شود، چند نفری با بدگویی و غیبت می‌کوشند تا صمیمیت‌ها را بهم بزنند. اندیشه‌هایی را در سرتان بپرورانید که همواره خوشحال‌تان می‌کند و دست به کارهایی بزنید که از انجام دادن آنها شادمان می‌شوید. با افرادی معاشرت کنید که حضورشان به شما احساس شادی می‌بخشد. خودتان نوآور باشید و هیچ‌گاه تقلیدکننده دیگران نباشد. ماه‌ها پیش، دل او را شکستید، اما او حالا همه آنها را فراموش کرده است، شما هم فراموش کنید و به سراغش بروید.
    
    بهمن
    اگر شانس شما خوب است و از هر سو پیام‌های امیدبخش می‌رسد باید در روحیات، اخلاق و اصولا عملکرد اجتماعی شما جستجو کرد، چرا که در وجودتان روحیه سیاست مابانه و حساب شده موج می‌زند. پیشنهادی دریافت می‌کنید که البته قبل از هر تصمیمی به تمام زوایای قضیه فکر کنید و بعد پاسخ دهید. حتی در لحظاتی که سخت غمگین و ناراحتید، لبخند شما ممکن است به دیگران حیاتی تازه ببخشد و به زندگی امیدوارشان کند، اگر به شما اعتماد کردند ارزش این محبت را بدانید و با درستی و نیکی آن را پاسخ دهید. با قناعت زندگی کنید، زیرا قناعت یک ارزش است، ولی هرگز خسیس نباشید.
     روزهای خوش فرا خواهد رسید، روزهایی که خاطرات خوش گذشته را بار دیگر برای شما زنده می‌کند.
    
    اسفند
    دوستان خوبی دارید، در نگه داشتن آنها بیشتر سعی کنید. آنچه به دیگران می‌بخشید و دلی را شادمان می‌کنید خوشرویی است. نام نیک، پیراهنی است که هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود. با نام نیک می‌توان در بیکران عاطفه و احساس پرواز کرد. با کوچک‌ترین مشکل هیچ‌گاه از کوره در نروید.
    از شما دعوتی به عمل خواهد آمد که هیچ‌گونه تردیدی در قبول آن نباید به دل راه داده شود. فعالیت‌های‌تان را توسعه دهید، به هدف‌های بلندمدت بیندیشید و به دوستان اعتماد کنید، به‌خصوص اگر یک دل و یک زبان باشند. از تصمیم‌گیری‌های رویایی بپرهیزید. شما می‌توانید همان چیزی شوید که می‌خواهید. با عشقی که در قلب دارید نفس بکشید، تا هوای قلب‌تان به معشوق‌تان هم برسد، این‌ها مفهوم زندگی هستند.

  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستانی که مایل هستند آمار بازدید کننده های وبلایگ رو بالا ببرن واقعی واقعی که سبب بالا رفتن امتیاز گوگل وبلایگ شما بشه با من تماس بگیره یا راهنمایی بکنم
+ سلام دوستان از مطلب جدید من کسانی که مشتاق از اینترنت درامد داشته باشن خوب هست
+ دوستان مطالب جدیدی گذاشتم پس کجایید
+ با سلام و خسته نباشید اسمس های عاشقانه گذاشتم یه نگاهی بندازید
+ با سلام این یک بازی جدید ایرانی است برای حمایت از این عمل کرد به این ادرس بروید تا بازدیدش خوب بشه و بتونه پابرجا بمونهhttp://www2.khanwars.ir/?recruit=5H1192


+ من یک مطلب مهم نوشتم بیایید بخونید و به همه اطلاع بدید
+ سلام دوستان عزیز آیا میخواهید موبایل کنسول و لوازم دیگر رو مجانی بگیرید به وبلاگم یه سری بزنید مطلب فوق العاده ای نوشتم
+ سلام دوستان عزیز آیا میخواهید موبایل کنسول و لوازم دیگر رو مجانی بگیرید به وبلاگم یه سری بزنید مطلب فوق العاده ای نوشتم
+ با سلام به خدمت دوستان عزیز من مدت طولانی بود که نمی تونستم آنلاین بشم من از شما دوستان میخوام با نظر های طلایی تون منو در این راه یاری کنید.
+ با سلام به خدمت دوستان عزیز من مدت طولانی بود که نمی تونستم آنلاین بشم من از شما دوستان میخوام با نظر های طلایی تون منو در این راه یاری کنید.