روی لینک های زیر کلیک کنید و از سایت های بین نظیر دیدن کنید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی جز نابخرد نادان، دانش و دانشوران را سبک نمی شمرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
()
لینک دلخواه نویسنده

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
مطالب گذشته ، مجموعه اس ام اس های جدید ضدحال و سرکاری و زیبا که پیشنهاد می کنم ، اس ام اس, اس ام اس خنده دار, جوک, اس ام اس سرکاری ، anti dokhtar, sms anti girl, sms ba hal, sms halgiri, sms ضد حال ، funny sms, اس ام اس جوک, اس ام اس خنده دار, اس ام اس زیبا, اس ام ، funny sms, اس ام اس جوک, اس ام اس خنده دار, اس ام اس سر کاری, اس ، sms, اس ام اس, اس ام اس دلتنگی ، اس ام اس برای شب به خیر، اس ام اس برای عشق، اس ام اس جدید زیبا، ، اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::تولد ، funny sms, j sms, sms, sms bahal, sms ghashang, sms jadid, sms j ، funny sms, jok jadid, joke jadid, sms bahal, sms ghashang, sms k ، funny sms, sms, sms khande dar, sms ziba, اس ام اس, اس ام اس 89, ، اس ام اس, اس ام اس عاشقانه ، برای داشتن یک پوست سالم و شفاف ویتامین های پوست برای داشت ، جوک دوستانه -جوک جدید -اس ام اس جدید ، راههای مقابله با هکرها ، رژیم ، مجموعه اس ام اس های جالب و خنده دار و سرکاری جدید… و اس ام اس, ا ، مجموعه ای از زیباترین و جدید ترین اس ام اس های عاشقانه بهمن ماه ، هک کردن ، :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :95
کل بازدید :654024
تعداد کل یاداشته ها :
103/2/16
2:12 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
[]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
افزایش بازید وبلاگ[1] کسب درآمد آسان از اینترنت[1] ویندوز[16] داستان جالب و پند آموز[4] اینترنت[30] ویروسها و امنیت[18] مطالب بهداشتی[13] بیوگرافی هنرپیشه ها[5] آموزش عکاسی[14] مطالب متفرقه[26] آموزش آشپزی[10] اس ام اس های عاشقانه سری 1[10] اس ام اس های عاشقانه سری 2[11] اس ام اس های عاشقانه سری 3[11] اس ام اس های عاشقانه سری 4[12] اس ام اس های عاشقانه سری 5[11] اس ام اس های عاشقانه سری 6[11] اس ام اس های عاشقانه سری 7[10] اس ام اس های عاشقانه سری 8[10] اس ام اس های عاشقانه سری 9[13] اس ام اس های عاشقانه سری 10[11] اس ام اس های عاشقانه سری 11[11] اس ام اس های عاشقانه سری 13[14] اس ام اس های عاشقانه سری 14[14] اس ام اس های عاشقانه سری 15[16] اس ام اس های سرکاری سری 1[10] اس ام اس های سرکاری سری 2[10] اس ام اس های سرکاری سری 4[9] اس ام اس های سرکاری سری 5[6] اس ام اس های سرکاری سری 6[9] اس ام اس های سرکاری سری 7[16] اس ام اس های سرکاری سری 8[10] اس ام اس های سرکاری سری 9[17] اس ام اس های سرکاری سری 10[10] اس ام اس های سرکاری سری 11[10] اس ام اس های سرکاری سری 12[14] اس ام اس های سرکاری سری 13[12]
لوگوی دوستان
 

حذف نام ایران در لیست پورتالها

 

مدتی است که پورتال های معروف که اکثراً  آمریکایی هستند ایران را از لیست خود حذف کرده اند. ولی هنوز بسیاری از کاربران ایرانی از خدمات اینترنتی آنها استفاده می کنند در حالیکه کیفیت خدمات آنها هم خیلی بالا نیست و حجم تبلیغاتشان زیاد است. بنابراین استفاده از خدمات آنها سبب اتلاف هزینه و وقت شما می شود. در همین راستا بر آن شدیم تا یک سرویس پست الکترونیک یا ایمیلی را به شما معرفی کنیم که هم تبلیغات کمتری دارد و هم نام ایران در لیست کشورهای آن وجود دارد.

این سرویس ezilon نام دارد.

 by http://www.yadbegir.com/

 

بعد از کلیک کردن بر روی لینک بالا باید این قسمت را پر کنید. تا یک ایمیل مجانی دریافت کنید.

by http://www.yadbegir.com/

 

سپس وارد این قسمت خواهید شد.

by http://www.yadbegir.com/

 

بعد از تکمیل این فرم ایمیل شما افتتاح شده است. ezilon یک تقویم میلادی هم دارد که هر بار به ایمیل های خود سر می زنید می توانید تاریخ میلادی را هم چک کنید.

 

 

 


  

چگونه سایت خود را بفروشید

 

ارزش سایت برای خریداران

این روزها بیشتر وب سایت ها با تعداد بازدید کنندگان آنها ارزشیابی می شوند. یکی از روشهای معمول ارزشیابی یک وب سایت تعداد ضربه هایی (hit) است که در هر روز ثبت می شوند، که هر کدام از آنها بین 10 تا 30 دلار ارزش دارند. یعنی اگر 1000 بازدید در روز از صفحه اول سایت شما ثبت شود. دومین شما می تواند 10/000 تا 30/000 دلار به فروش برسد. یکی دیگر از روشهای ارزش گذاری وب سایت که تا حدی خوش بینانه است تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد در هر ماه است در این روش اگر یک کاربر بیش از 20 بار به وب سایت شما سر زده باشد فقط یک بار آن به حساب می آید که برای هر بازدید کننده منحصر به فرد در ماه حدود 250  دلار در نظر گرفته می شود. البته محاسبه به این شیوه سبب می شود که قیمت وب سایت شما بالاتر از قیمت واقعی آن شود. و امروزه از این روش خیلی استفاده نمی شود اما آنچه که مهم است تعداد بازدیدکنندگان، عمومیت و محبوبیت وب سایت و کیفیت نام دومین شما تعیین کننده قیمت آن است. همانند یک فروشگاه که هر چه پرمشتری تر باشد و در مکان بهتری واقع شده باشد قیمت بیشتری دارد در مورد وب سایت هم بازدید کنندگان نقش مشتری را بازی می کنند. قیمت گذاری برای وب سایت بر اساس تعداد بازدیدکنندگان یک روش قدیمی و مطمئن است.

 

برای خریداران وب سایت شما ممکن است این سوالات پیش آید:

- آیا این وب سایت درآمدی خواهد داشت؟ آیا ضمانتی برای درآمد زایی آن وجود دارد؟

- آیا جایی برای رشد و سود آوری آن در آینده وجود دارد؟

- آیا سایت ترافیک کافی دارد؟

ـ آیا طراحی وب سایت جذاب است ( البته سلیقه زیاد به خرج دادن سبب گیج شدن و فراری شدن بازدیدکنندگان می شود) و طراحی آن به گونه است استفاده از وب سایت برای کاربران ساده باشد؟

- چه زمانی دومین آن ثبت شده است؟

- رتبه سایت در موتور های جستجو مطرح چقدر است؟

- هزینه نگهداری سایت چقدر است؟

- چرا صاحب وب سایت می خواهد آنرا بفروشد؟

 

نام های دامنه معمولاً بر اساس کارایی با چهار مشخصه کلیدی ارزیابی می شوند.

1- پتانسیل توسعه تجاری- قابلیت نام دامنه شما برای استفاده به صورت یک نام یا آرم تجاری برای یک شرکت یا موسسه

2- قدرت به خاطر آوری- رابطه نام دامنه شما با رشته ای که وب سایت در آن زمینه فعالیت می کند. و همچنین نامی که بتوان آن را به سادگی بخاطر آورد.

3- طول نام- در بیشتر موارد کوتاه بودن نام دامنه بهتر است. هر چند یک نام با مفهوم و آشکار بهتر از نامی است که از ترکیب اختصارات ساخته شده باشد.

4- ارزش پسوند- پسوند ها که بعد از نام دامنه و پس از یک نقطه قرار  می گیرند می توانند com یا net یا org یا ... باشند اینکه نام دامنه شما چه باشد در ارزش آن تاثیر می گذارد. هنوز پسوند com پر ارزشتر از همه است و پسوند net در رده دوم قرار می گیرد و پس از آن پسوند org قرار می گیرد و پسوندهای دیگر در رده های بعدی قرار می گیرند.

قیمت گذاشتن برای وب سایت

توصیه ما به شما این است که حتماً سایت خود را به طور حرفه ای ارزشیابی کنید. در حقیقت این مهمترین مرحله برای فروش موفق وب سایت شماست.

برای ارزشیابی قیمت وب سایت متخصصانی وجود دارند که با قیمت کم می توانند کمک بزرگی به شما بکنند. البته در ایران چنین افرادی به ندرت یافت می شوند. تا برای یک وب سایت ایرانی رقم دقیق مشخص کنند. ولی می توان از موسسات و وب سایت های غیر ایرانی که در این زمینه فعالیت می کنند، استفاده کنید. البته چون این موسسات ایرانی نیستند بعضی فاکتور ها مانند قرار گرفتن در دایرکتوریهای ایرانی و سادگی و متداول بودن نام را در زبان فارسی نمی توانند در ارزیابی خود لحاظ کنند. ولی با توجه به اینکه رتبه سایت شما را در موتور های جستجو و دایرکتوری های تراز اول جهان مانند گوگل ، آلکسا و یاهو چک می کنند می توانند اطلاعات خوبی به شما ارائه دهند. نکته دیگر در مورد خرید و فروش وب سایت وضعیت جیب خریداران است چون هر چه خریداران شما ثروتمند تر باشند می توانند پول بیشتری بابت آن بپردازند. پس این قضیه را هم باید در نظر داشته باشید به هر حال تعیین یک قیمت معقول و متناسب مهم است چون قیمت بالا سبب فراری شدن مشتری می شود و اگر قیمت پایین بدهید ممکن است پول زیادی را از دست بدهید.

 برای قیمت گذاری به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.ukwebsiteforsale.co.uk/appraisal

در این آدرس یک قیمت که مناسب برای خریداران انگلیسی است پیدا خواهید کرد البته در این سایت توصیه هایی هم برای افزایش ارزش وب سایت خود می توانید پیدا کنید. بعد از ارزیابی متوجه باشید که مشتریان شما در ایران هستند یا خارج از ایران تا با توجه به توانایی مالی آنها قیمت معقولی را انتخاب کنید.

آدرس دیگری که می تواند برای شما مفید باشد:

http://www.dnscoop.com

در این آدرس علاوه ب قیمت گذاری برای وب سایت شما راههایی برای کسب در آمد از آن همراه با حدود درآمد ماهیانه به شما پیشنهاد می کند و با قرار دادن یک کد در اختیار شما قرار می دهد که با قرار دادن آن در میان کدهای html می توانید قیمت لحظه سایت خود را به صورت آنلاین نمایش دهید.


  

نکاتی در ثبت دومین

 انتخاب نام برای دومین

انتخاب نام برای دومین به چند عامل محدود می شود.

  • نام دومین ها معمولاً واگذار شده اند آنهم به سایتهای رده بالا یا متوسط و این نامها معمولاً با زمینه فعالیت این سایتها مرتبط است.
  • نام دامنه شما نباید از 63 کاراکتر بیشتر شود البته به غیر از دات و پسوند که می تواند com, net یا ... باشد مثلاً برای دومین yadbegir.com غیر از نقطه و com، هشت کاراکتر دارید که کمتر از 63 کاراکتر است. و کاراکترهای قابل قبول عبارتند از حروف، اعداد و dash. کاراکتر dash باید در میان اسم باشد نه انتها و ابتدای آن.
  • از همه مهمتر اینکه اسم دومین باید یگانه باشد. و معمولاً اولین کسیکه نام دومین را ثبت می کند صاحب آن است و دیگر کسی نمی تواند یک دومین با آن نام ثبت کند.

آیا یک نفر می تواند تعداد زیادی دومین ثبت کند؟

بعضی افراد این کار را انجام می دهد ولی جوامع اینترنتی به شدت با اینکار که نوعی احتکار نام دامنه است مخالفند و در این زمینه در کشورهای مختلف قوانین مختلفی برای ممنوعیت و جلوگیری از این عمل وجود دارد.

آیا بعد از ثبت دومین این دومین برای همیشه متعلق به شما خواهد شد؟

نه لزوماً اگر شما برای تمدید دومین هزینه لازم را نپردازید (بعد از اتمام زمان اجاره که معمولاً یکسال یا بیش از یک سال است.)

اگر نام دامنه مشابه نام دامنه یک سایت دیگر برای استفاده از موقعیت تجاری آن ثبت کنید ممکن است آن شرکت بتواند آن دومین را از چنگ شما در بیاورد.

نام دومین به عنوان علامت تجاری

با ثبت یک نام دومین این نام به منزله ثبت یک آرم تجاری نیست بلکه فقط یک آدرس اینترنتی است.

تغییر نام دومین

تغییر نام دامنه  هزینه و مشکلات خود را دارد، چون سرویس دهنده شما باید در اطلاعات سرور اصلاحاتی بوجود آورد. به علاوه این کار باعث می شود که اطلاعات مربوط به شما در موتورهای جستجو و دایرکتوریهای از بین برود و باید همه زحماتی را که برای ثبت سایت خود در موتورهای جستجو کشیده اید دوباره تکرار کنید که این احتیاج به زمان نسبتاً زیادی دارد.

پس بهترین کار این است که از همان ابتدا یک نام دومین مناسب انتخاب و ثبت کنید.


  

بازیابی پیغامها در Out Look

اگر شما از Out Look استفاده می کنید حتماً متوجه شده اید که بعد از اینکه ویندوز شما خراب می شود یا به هم می ریزد نمی توانید به پیعامهایتان دسترسی پیدا کنید. البته هر فولدر در Out Look به صورت یک فایل با پسوند dbx. (مثلاً inbox. dbx) ذخیره می شود و با توجه به نسخه ای از Out Look و ویندوزی که استفاده می کنید مسیر ذخیره آن متفاوت است ولی با پشتیبان گیری از فایلهای dbx. دیگر نگرانی نخواهید داشت برای این منظور به صورت زیر عمل کنید.

1ــ یک فولدر (مثلاً inbox) را انتخاب کنید. سپس وارد منوی File شوید سپس وارد قسمت option و بعد از آن compact شوید.

2ــ برای پشتیبان گیری از هر فولدری ابتدا آن را پیدا کنید و سپس در یک پارتیشن غیر سیستم یا یک فلاپی دیسک یا CD کپی کنید. این فولدرها دارای پسوند dbx. هستند. مثلاً Sent Items.dbx و با استفاده از Search ویندوز به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید یا به روش زیر می توانید مسیر آنها را پیدا یا عوض کنید.

توجه: بعضی از پیغامهای شما ممکن است برای ذخیره در یک فلاپی خیلی بزرگ باشند.

شاید شما بخواهید مسیری که پیغامهایتان ذخیره می شوند عوض کنید تا در صورت خرابی ویندوز مشکلی نداشته باشید برای این منظور به روش زیر عمل کنید.

1ــ وارد منوی Tools شوید سپس روی option کلیک کنید و وارد قسمت maintenance شوید.

2ــ باتون Store Folder را انتخاب کرده و مسیری را که می خواهید وارد کنید.

در ضمن در اینجا می توانید مسیر قبلی فولدرها را پیدا کنید سپس OK را بزنید و Out Look را بسته دوباره باز کنید اکنون email های شما در مسیر جدید ذخیره می شود.


  

آشنایی با RSS

اصطلاحات RSS

وبلاگ ــ یک وبلاگ یا وب سایت عمومی است که فرستاده های شخصی را نشان می دهد و معمولاً آخرین مطلب از نظر زمانی اولین مطلب از نظر مکانی در صفحه است. معمولاً این فرستاده که عموماً متن هستند بایگانی شده و قابل جستجو (بوسیله موتورهای جستجو) هستند. این فرستاده ها می توانند از طرف یک شخص یا اشخاص زیادی باشند. وبلاگهای جدید همراه با لینک ها و توصیف مختصری ارائه می شوند که این توصیف ها بوسیله RSS در دسترس قرار می گیرند.

کانالها (Channels) ــ اینها لینکهایی به زبان XML هستند که به مقالات و وبلاگهای جدید آدرس می دهند. و بعضی وقتها با عنوان Feed نامیده می شوند.

تغذیه(Feeds) ــ اینها فایلهایی به زبان XML هستند که معمولاً شامل لینکهایی به مقالات و وبلاگها همراه با یک توصیف مختصر می باشند. که به این لینک ها گاهی کانال (Channel) گفته می شود.

Proxy Server ــ یک وسیله ارتباط با اینترنت غیر مستقیم می باشد. شما با یک کامپیوتر شخصی به یک سرور متصل می شوید که آن سرور هم بعداً به اینترنت متصل می شود. بعضی وقتی این عمل برای فیلتر کردن محتویات یا جدا کردن ویروسها قبل از اینکه یک شبکه داخلی را آلوده کنند استفاده می شود. اگر شما از طریق یک پروکسی سرور به اینترنت متصل شده اید باید تغییراتی در تنظیمات RSS خوانندگانتان انجام دهید.

RSS ــ این اصطلاح از کلمات Realy Simple Syndication به معنای یک تجمیع واقعاً ساده تشکیل شده است. RSS یک ابزار براساس زبان XML برای وبلاگها و سایتهای اینترنتی است. RSS با محتویات جدیدی مانند تاریخ، یک تیتر، یک لینک و یک توضیح مختصر مرتباً تهیه می شود. یک خواننده RSS فقط توضیح مختصری را که ناشر گذاشته شده می خواند و با یک کلیک به خبر، مقاله یا وبلاگی که آدرس داده شده است می رود.

XML ــ (Extensible Mark up Lanyuaye) یک زبان اینترنتی قابل بهینه سازی که انواع مختلفی از اطلاعات را می تواند توصیف کند به گونه ای که برنامه هایی که به این زبان نوشته می شوند می توانند اطلاعات را اصلاح و تأیید کنند. هدف اولیه این زبان به اشتراک گذاشتن زبان برنامه نویسی در اینترنت است.


  
<   <<   6      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستانی که مایل هستند آمار بازدید کننده های وبلایگ رو بالا ببرن واقعی واقعی که سبب بالا رفتن امتیاز گوگل وبلایگ شما بشه با من تماس بگیره یا راهنمایی بکنم
+ سلام دوستان از مطلب جدید من کسانی که مشتاق از اینترنت درامد داشته باشن خوب هست
+ دوستان مطالب جدیدی گذاشتم پس کجایید
+ با سلام و خسته نباشید اسمس های عاشقانه گذاشتم یه نگاهی بندازید
+ با سلام این یک بازی جدید ایرانی است برای حمایت از این عمل کرد به این ادرس بروید تا بازدیدش خوب بشه و بتونه پابرجا بمونهhttp://www2.khanwars.ir/?recruit=5H1192


+ من یک مطلب مهم نوشتم بیایید بخونید و به همه اطلاع بدید
+ سلام دوستان عزیز آیا میخواهید موبایل کنسول و لوازم دیگر رو مجانی بگیرید به وبلاگم یه سری بزنید مطلب فوق العاده ای نوشتم
+ سلام دوستان عزیز آیا میخواهید موبایل کنسول و لوازم دیگر رو مجانی بگیرید به وبلاگم یه سری بزنید مطلب فوق العاده ای نوشتم
+ با سلام به خدمت دوستان عزیز من مدت طولانی بود که نمی تونستم آنلاین بشم من از شما دوستان میخوام با نظر های طلایی تون منو در این راه یاری کنید.
+ با سلام به خدمت دوستان عزیز من مدت طولانی بود که نمی تونستم آنلاین بشم من از شما دوستان میخوام با نظر های طلایی تون منو در این راه یاری کنید.