روی لینک های زیر کلیک کنید و از سایت های بین نظیر دیدن کنید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ، شخصی را دوست دارد که در میان جمعیّت، بی آن که هرزه درایی کند و ناسزایی گوید، شوخ باشد، با تفکّرش تنها شود، با عبرت ها خلوت گزیند، و با نماز، شب زنده داری کند . [امام باقر علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
hgj(14)
لینک دلخواه نویسنده

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
مطالب گذشته ، مجموعه اس ام اس های جدید ضدحال و سرکاری و زیبا که پیشنهاد می کنم ، اس ام اس, اس ام اس خنده دار, جوک, اس ام اس سرکاری ، anti dokhtar, sms anti girl, sms ba hal, sms halgiri, sms ضد حال ، funny sms, اس ام اس جوک, اس ام اس خنده دار, اس ام اس زیبا, اس ام ، funny sms, اس ام اس جوک, اس ام اس خنده دار, اس ام اس سر کاری, اس ، sms, اس ام اس, اس ام اس دلتنگی ، اس ام اس برای شب به خیر، اس ام اس برای عشق، اس ام اس جدید زیبا، ، اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::تولد ، funny sms, j sms, sms, sms bahal, sms ghashang, sms jadid, sms j ، funny sms, jok jadid, joke jadid, sms bahal, sms ghashang, sms k ، funny sms, sms, sms khande dar, sms ziba, اس ام اس, اس ام اس 89, ، اس ام اس, اس ام اس عاشقانه ، برای داشتن یک پوست سالم و شفاف ویتامین های پوست برای داشت ، جوک دوستانه -جوک جدید -اس ام اس جدید ، راههای مقابله با هکرها ، رژیم ، مجموعه اس ام اس های جالب و خنده دار و سرکاری جدید… و اس ام اس, ا ، مجموعه ای از زیباترین و جدید ترین اس ام اس های عاشقانه بهمن ماه ، هک کردن ، :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی::جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :8
کل بازدید :653426
تعداد کل یاداشته ها : 450
103/1/29
12:26 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
پیمان.عبدی[54]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
افزایش بازید وبلاگ[1] کسب درآمد آسان از اینترنت[1] ویندوز[16] داستان جالب و پند آموز[4] اینترنت[30] ویروسها و امنیت[18] مطالب بهداشتی[13] بیوگرافی هنرپیشه ها[5] آموزش عکاسی[14] مطالب متفرقه[26] آموزش آشپزی[10] اس ام اس های عاشقانه سری 1[10] اس ام اس های عاشقانه سری 2[11] اس ام اس های عاشقانه سری 3[11] اس ام اس های عاشقانه سری 4[12] اس ام اس های عاشقانه سری 5[11] اس ام اس های عاشقانه سری 6[11] اس ام اس های عاشقانه سری 7[10] اس ام اس های عاشقانه سری 8[10] اس ام اس های عاشقانه سری 9[13] اس ام اس های عاشقانه سری 10[11] اس ام اس های عاشقانه سری 11[11] اس ام اس های عاشقانه سری 13[14] اس ام اس های عاشقانه سری 14[14] اس ام اس های عاشقانه سری 15[16] اس ام اس های سرکاری سری 1[10] اس ام اس های سرکاری سری 2[10] اس ام اس های سرکاری سری 4[9] اس ام اس های سرکاری سری 5[6] اس ام اس های سرکاری سری 6[9] اس ام اس های سرکاری سری 7[16] اس ام اس های سرکاری سری 8[10] اس ام اس های سرکاری سری 9[17] اس ام اس های سرکاری سری 10[10] اس ام اس های سرکاری سری 11[10] اس ام اس های سرکاری سری 12[14] اس ام اس های سرکاری سری 13[12]
لوگوی دوستان
 

هنوز هم بعد از این همه سال، چهره‌ی ویلان را از یاد نمی‌برم. در واقع، در طول سی سال گذشته، همیشـه روز اول مـاه کـه حقوق بازنشستگی را دریافت می‌کنم، به یاد ویلان می‌افتم …

ادامه در لینک زیر

 

ادامه مطلب...

91/9/19::: 7:0 ع
نظر()
  
  


10 فناوری برتر دنیا


* تکنولوژی به سرعت در حال تعویض و دگرگونی طرز زندگی روزانه مردم است. در این مقاله سعی خواهد شد به صورت خلاصه و به ترتیب اهمیت 10 مورد از تکنولوژی نوین و شناخته شده را که مردم آنها را قبول کرده‌اند بررسی شود.
1ــ کامپیوترهای دستی و قابل حمل 2ــ دانلود موزیک، 3ــ وسایل سرگرمی دیجیتال در خانه‌ها، 4ــ عکسبرداری دیجیتال، 5 ــ موسیقی MP3 و 6- ارتباط از نوع وایرلس،7 ــ حافظه فلاش، 8 ــ اتومبیل با استفاده کم از سوخت فسیلی،9ــ جی پی اس، سیستم جهت یابی با کمک ماهواره،10ــ اینترنت فون.
در این مقاله پنج مورد اول را خواهید خواند، بقیه موارد نیز در ادامه خواهد آمد .
*

1ــ کامپیوترهای دستی و قابل حمل
در میان وسایلی که اخیراً مردم به شدت به طرف آنها کشیده میشوند باید از کامپیوترهای کوچک چند منظوره که در کف دست جا میگیرند نام برد. انجام مکالمات تلفنی با این دستگاهها که بلک بری یکی از آنهاست ساده ترین وظیفه این گونه وسایل دیجیتال است. Treo 650 هم یکی دیگر است. از این دستگاه کوچک به عنوان دستیار دیجیتال شخصی پی دی ای Personal Digital Assistant PDA استفاده میشود. بر قراری ارتباط تلفنی، ارسال و دریافت ایمیل، تنظیم و یادآوری قرار ملاقاتهای شخصی و گشت زنی در سایتهای اینترنت هم از عهده تریو بر میآید.
آی پاد یک نام موفق دیگر است که از تکنولوژی دیجیتال سود میبرد. اما آی پاد هدف اولیه خود را که شنیدن موزیک دیجیتال در هنگام حرکت بود همچنان دنبال میکند. ویلی پاول مدیر عملیاتی اپل سازنده آی پاد میگوید درست است که ما اخیراً چند بازی کامپیوتری کوچک به دستگاه اضافه کرده‌ایم اما برای ما پخش موسیقی اولویت خود را از دست نداده. آی پاد علاوه بر ارائه موزیک توانسته است‌ ویدیوکلیپ‌های خوانندگان به همراه چندین شو تلویزیونی تفریحی که توسط شرکت دیسنی در آمریکا تولید میشود به آی پاد اضافه کند.
بلک بری توسط شرکت کانادایی Research In Motion (RIM) تولید شده و سپس شرکتهای تلفن سلولار تمام دنیا آن را به مشتریان خود میفروشند. بلک بری در کف دست جا میگیرد و از دگمه‌های پائین و بالا بر استفاده کرده و صفحه نشاندهنده آخرین مدلهای آن رنگی است. بلک بری علاوه بر ویژگیهای کامپیوترهای مینیاتوری PDA مانند دفترچه آدرس، تقویم و لیست کارهای روزانه ضمناً یک تلفن همراه هم هست. اشتهار بلک بری دلیل دیگری دارد؛ از بلک بری میتوان به عنوان دستگاهی که قادر به ارسال و دریافت ایمیل‌های آنی از هر نقطه جهان است استفاده کرد.
توانایی بلک بری در آمیزش تکنولوژی تلفنهای سلولار و کامپیوتر و اینترنت در یک حجم کوچک است و میتواند با هماهنگی بین نرم افزار و سخت افزارهای مختلف ارتباط کسانی را که به دلایل شغلی مجبور به حرکت هستند با دیگران برقرار کند.

 

ادامه مطلب...

  
  

روش های کاهش کراتین

چگونه پروتئین ادرار (کراتین) را در خون کاهش دهیم؟ افزایش سطح کراتین ادرار منجر به مشکلات کلیوی خواهد شد و همچنین برای دیگر اعضای بدن هم مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. بنابراین با کنترل سطح کراتین به سلامتی خود کمک کرده اید. برای این منظور بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

راههای کاهش میزان کراتین

  • اگر سابقه کراتین بالا دارید باید به صورت دوره ای آزمایشات خود را تکرار نمایید تا میزان پروتئین موجود در ادرار خود را اندازه بگیرید.

  • با پزشک خود برای این منظور مشورت نمایید.

  • هر روز صبح وقتی که از خواب بیدار می شوید 6 لیوان آب بنوشید. از خوردن قهوه خودداری نمایید به جای آن می توانید چای سبز یا چای هیبیسکوس  بنوشید که به کاهش کلسترول خون شما هم کمک می کند.

  • از خوردن لبنیات، گوشت، ماهی، تخم مرغ و... هر خوراکی که پروتئین زیادی دارد خود داری نمایید.

  • در عین حال که مصرف پروتئین خود را کاهش می دهید باید حتما هر روز پیاده روی نمایید تا سلامت خود را حفظ نمایید.

  • در اینترنت وب سایت هایی وجود دارند که به کمک آنها می توانید مصرف روزانه پروتئین خود را اندازه بگیرید و به این ترتیب مراقب خوراکی هایی که میل می کنید باشید.

هشدار

این نکات را با مشورت  پزشک معالج خود بکار گیرید

ترجمه: علی یزدی مقدم


  
  

 نور پردازی سه نقطه ای

 

نور پردازی سه نقطه ای آنقدر در عکاسی و به خصوص فیلمبرداری مورد استفاده قرار می گیرد که فرا گرفتن آن برای هر کسی که در این حرفه کار می کند امر بدیهی به نظر می رسد.

نور سه نقطه شامل: نور کلیدی، نور پر کننده و نور پشتی است.

نور کلیدی نور اصلی شماست، معمولا در زاویه 45 درجه نسبت به سوژه عکاسی قرار می گیرد و رو به پایین است. همانطور که از نام آن پیداست نور اولیه شماست که بیشتر روشنایی سوژه شما را فراهم می کند و چون نور شدیدی است سایه های پر رنگی هم روی سوژه ایجاد می کند.

نور پر کننده با زاویه 45 درجه از سوژه در جهت مخالف نور کلیدی قرار می گیرد و معمولاً سه حالت برای تنظیم شدت نور دارد. وظیفه نور پرکننده جلوگیری از بوجود آمدن سایه های تیره است.

نور پشتی که از پشت سر و بالا رو به پایین به سمت سر و شانه های سوژه شما می تابد. البته اگر با زاویه ای تا 45 درجه نسبت به سوژه قرار گیرد مقداری هاله های نورانی ایجاد می کند که سوژه شما را از پشت سر جدا می کند و به اصطلاح سوژه از پشت زمینه می کند. و حتی اگر پشت زمینه خوبی دارید می توانید نور پشتی را به سمت آن بچرخانید. به خصوص اگر پشت زمینه شما دارای برجستگی ها و فرو رفتگی هایی باشد نتیجه خوبی خواهد داشت. و برای فیلمبرداری از یک مصاحبه معمولا نورپردازی را به این روش انجام می دهند تا فرد مصاحبه کننده راحت باشد چون در این گونه مواقع راحتی سوژه به زیبایی صحنه اولویت دارد. با تنظیم درست نور پشت زمینه و مقداری خلاقیت می توانید در یک انبار شلوغ یا گاراژ منزل خود عکس های زیبایی بگیرید.

یکی از جاهایی که لزوم وجود نور پشت زمینه بیشتر احساس می شود هنگامی است که از یک فرد با موهای تیره رنگ و با پشت زمینه تیره عکس می گیرید بدون نور پشت زمینه موها در پشت زمینه محو خواهد شد و چهره فرد در تصویر جلوه لازم را نخواهد داشت.

نور را متمرکز یا پراکنده استفاده کنیم؟ در گذشته از نور هایی با شدت زیاد و به صورت متمرکز استفاده می شد که درخشندگی زیادی در یک ناحیه ایجاد می کرد ولی امروزه معمولا از پخش کننده ها استفاده می کنند تا نور یکنواخت تری داشته باشیم و صحنه ملایم تر شود بعضی ها نور کلیدی را در پشت یک چتر سفید قرار می دهند و کار هایی از این قبیل تا نور ملایم تری فراهم شود. اما این  خلاقیت شماست که کلید اصلی یک نور پردازی زیبا و هدف مند است.

جمع آوری و ترجمه: علی یزدی مقدم


  
  

آخرین نیوز:  صدا و سیما بعد از دیروز و برای اولین بار در دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرداری از دوربین متحرک استفاده کرد.  به گزارش خبرآنلاین، فن آوری استفاده ازاین دوربین برای مسئولان صدا و سما آنقدر جالب بود و آنها آنقدر ذوق زده شده بودند که در این بازی مدام از دوربین متحرک استفاده می کردند و بیشتر صحنه های آهسته را با این دوربین نشان می دادند. این در حالی است که طبق ادعای مسئولان صدا و سیما ایران اولین کشوری در خاور میانه است که از این فن آوری استفاده می کند و دوربین های مورد استفاده در قطر همه اجاره ای بوده اند.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستانی که مایل هستند آمار بازدید کننده های وبلایگ رو بالا ببرن واقعی واقعی که سبب بالا رفتن امتیاز گوگل وبلایگ شما بشه با من تماس بگیره یا راهنمایی بکنم
+ سلام دوستان از مطلب جدید من کسانی که مشتاق از اینترنت درامد داشته باشن خوب هست
+ دوستان مطالب جدیدی گذاشتم پس کجایید
+ با سلام و خسته نباشید اسمس های عاشقانه گذاشتم یه نگاهی بندازید
+ با سلام این یک بازی جدید ایرانی است برای حمایت از این عمل کرد به این ادرس بروید تا بازدیدش خوب بشه و بتونه پابرجا بمونهhttp://www2.khanwars.ir/?recruit=5H1192


+ من یک مطلب مهم نوشتم بیایید بخونید و به همه اطلاع بدید
+ سلام دوستان عزیز آیا میخواهید موبایل کنسول و لوازم دیگر رو مجانی بگیرید به وبلاگم یه سری بزنید مطلب فوق العاده ای نوشتم
+ سلام دوستان عزیز آیا میخواهید موبایل کنسول و لوازم دیگر رو مجانی بگیرید به وبلاگم یه سری بزنید مطلب فوق العاده ای نوشتم
+ با سلام به خدمت دوستان عزیز من مدت طولانی بود که نمی تونستم آنلاین بشم من از شما دوستان میخوام با نظر های طلایی تون منو در این راه یاری کنید.
+ با سلام به خدمت دوستان عزیز من مدت طولانی بود که نمی تونستم آنلاین بشم من از شما دوستان میخوام با نظر های طلایی تون منو در این راه یاری کنید.